Return/Refund Policy - Politique de retour/remboursement

English

Returns
Returns are accepted within 30 days of the purchase date. Any request made after 30 days will not be eligible for refund or exchange.

To qualify for a return:

  • The item must be unused and in the same condition you received it.

  • The item must be in its original packaging.

  • A receipt or proof of purchase is required.

  • A 10% restocking fee will be applied to all approved returns.


Refunds (if applicable)
Once your return is received and inspected, you will receive an email confirmation to the address provided at checkout, stating whether your return has been approved or rejected.

If approved, a refund will be issued to your original payment method. Please note that all refunds are subject to a 10% restocking fee, deducted from the refund amount.


Late or Missing Refunds
If you have not received your refund, please:

  1. Check your bank account.

  2. Contact your credit card company (it may take time before the refund is officially posted).

  3. Contact your bank (there is often processing time before a refund appears).

If you still have not received your refund 14 days after your approval notification, please contact us at info@gnhardscape.com.


Exchanges (if applicable)
We only replace items if they are defective or damaged. To request an exchange for the same item, please email info@gnhardscape.com and send your item to:

120 Goddard Cres, Cambridge, Ontario, Canada N3E 0A9


Shipping
To return your product, please mail it to:

120 Goddard Cres, Cambridge, Ontario, Canada N3E 0A9

  • Customers are responsible for all return shipping costs.

  • Shipping costs are non-refundable.

  • If the item is valued over $100.00, we recommend using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance.

Pave Tool USA and GNH Canada are not responsible for lost or stolen return shipments.


Français

Retours
Les retours sont acceptés dans un délai de 30 jours suivant la date d’achat. Après 30 jours, aucun remboursement ou échange ne sera possible.

Pour être admissible à un retour :

  • L’article doit être inutilisé et dans le même état que lorsque vous l’avez reçu.

  • L’article doit être dans son emballage original.

  • Un reçu ou une preuve d’achat est requis.

  • Des frais de remise en stock de 10 % s’appliquent à tous les retours approuvés.


Remboursements (s’il y a lieu)
Une fois que votre retour est reçu et inspecté, une confirmation sera envoyée par courriel à l’adresse fournie lors de l’achat, indiquant si votre retour est approuvé ou refusé.

Si approuvé, un remboursement sera effectué sur le mode de paiement original. Veuillez noter que tous les remboursements sont assujettis à des frais de remise en stock de 10 %, déduits du montant remboursé.


Retards ou remboursements manquants
Si vous n’avez pas reçu votre remboursement, veuillez :

  1. Vérifier votre compte bancaire.

  2. Contacter votre compagnie de carte de crédit (un délai peut s’appliquer avant que le remboursement soit officiellement affiché).

  3. Contacter votre banque (il y a souvent un temps de traitement avant qu’un remboursement apparaisse).

Si vous n’avez toujours pas reçu votre remboursement 14 jours après le courriel d’approbation, veuillez nous écrire à info@gnhardscape.com.


Échanges (s’il y a lieu)
Nous remplaçons uniquement les articles défectueux ou endommagés. Pour demander un échange pour le même article, veuillez écrire à info@gnhardscape.com et envoyer votre article à :

120 Goddard Cres, Cambridge, Ontario, Canada N3E 0A9


Expédition
Pour retourner votre produit, veuillez l’envoyer à :

120 Goddard Cres, Cambridge, Ontario, Canada N3E 0A9

  • Les frais de retour sont à la charge du client.

  • Les frais d’expédition sont non remboursables.

  • Pour tout article d’une valeur de plus de 100,00 $, nous recommandons d’utiliser un service d’expédition avec suivi ou de souscrire à une assurance d’expédition.

Pave Tool USA et GNH Canada ne sont pas responsables des envois de retour perdus ou volés.